همه باهم تکنولوژی
همه باهم 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kian و آدرس kiantar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





محتویات بسته فروش

  • Nokia E72
  • شارژر کارآمد AC-8 نوکیا
  • کارت حافظه microSD چهار گیگابایتی نوکیا (درون دستگاه)
  • کابل Nokia USB Cable CA-101
  • هدست استریو WH-601 نوکیا
  • باتری BP-4L نوکیا
  • کیف و بند حمل
  • پارچه برای تمیز کردن گوشی
  • راهنمای کاربر
  • بروشور سری ای نوکیا
  • Nokia PC Suite (v7.1) در کارت حافظه microSD
  • خدمات موجود در جعبه فروش:
    - نقشه ها
    - پشتیبانی Nokia Messaging

برای دیدن وسایل جانبی -وسایل جانبی پیشنهادی- تجهیزات قابل استفاده در اتومبیل

وسایل جانبی سازگار- اسناد مرتبط - مشخصات فیزیکی- باتری - حافظه - اندازه

صفحه نمایش و سه بعدی - کلید ها و نهوه ی وارد کردن کلید ها و... به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:32 ] [ کیان ]

تبلت دارای ۳۲ گیگابایت حافطه داخلی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتز، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳٫۳، صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی با وضوح بسیار مناسب و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم، بلوتوث استریو برای دیدن مزایا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:28 ] [ کیان ]
معرفی کنسول XBOX360

اکثر شما با دستگاه‌های بازی‌های کامپیوتری (کنسول‌های بازی) آشنایی دارید و احتمالا با آن‌ها بازی کرده‌اید. کنسول‌هایی مانند آتاری، میکرو، سگا و در سال‌های اخیر پلی استیشن (PlayStation) از این دستگاه‌ها هستند. بعد از وارد شدن کنسولPlayStation 2 به بازار جهانی در سال 2000میلادی توسط شرکت سونی، شرکت مایکروسافت (Microsoft) که معتبرترین شرکت نرم افزاری در جهان است، در سال 2002 میلادی اولین کنسول بازی خود را با نام XBOX وارد بازار کرد. در آن سال مایکروسافت توانست با کمک پردازنده Intel و هم‌چنین پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA کنسولی ارائه دهد که از نظر سخت‌افزاری قویتر از کنسول رقیب یعنی PlayStation 2 باشد، اما با این وجود نتوانست آن‌طور که باید، با این کنسول رقابت کند. نسل جدید کنسول‌های بازی که در حال حاضر آخرین نسل از کنسول‌های موجود در بازار هستند، ابتدا در سال 2005 میلادی توسط مایکروسافت ارائه شدند. در این سال مایکروسافت با کنسول جدید خود به نام XBOX 360 توانست زود تر از رقیب خود یعنی سونی، کنسولی پیشرفته را در اختیار کاربران یا به اصطلاح گیمرها قرار دهد. شرکت سونی اخیرا کنسول PlayStation 3 خود را با اختلاف بیش از یک سال نسبت به مایکروسافت وارد بازار کرده است که رقیب اصلی XBOX 360 محسوب می‌شود. هدف از نام‌گذاری این کنسول به نام XBOX 360 این است که این کنسول نه تنها نیازهای مربوط به بازی را برای کاربر مرتفع می‌سازد، بلکه این توانایی را دارد که به عنوان یک مرکز چند رسانه‌ای یا Multimedia Center در خانه مورد استفاده قرار گیرد و به صورت 360 درجه (جامع) نیازهای دیجیتال کاربر را مورد پوشش خود قرار دهد. اما هدف اصلی از خرید این کنسول برای اکثر کابران استفاده از بازی‌های سه بعدی فوق العاده با کیفیت بر روی این کنسول است. در حال حاضر این کنسول در سه بسته‌بندی مختلف با نام‌هایXBOX 360 Premium ، XBOX 360 Core System و XBOX 360 Elite عرضه می‌شود. مشخصات هر کدام از این بسته‌بندی‌ها را در زیر مشاهده می کنید:

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ کیان ]

 

 

تیم استیو جابز حدود300 ماشین برش شیشه های خمیده برای آیفون 5 خریده است.  آي‌پاد نانو نسل قبل که يكي از محصولات پرطرفدار اپل محسوب مي‌شود، شيشه‌اي کمي خميده دارد و از ديگر اطلاعات منتشر شده درباره آيفون مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1- صفحه نمايش بزرگ‌تر از لبه تا لبه و نزديك به 3.7 اينچ

2- ضخامت كم‌تر نسبت به آيفون 4

3- پردازنده سريع‌تر a5

4- آنتن‌دهي قوي‌تر نسبت به آيفون 4

5- دوربين هشت مگاپيكسلي

مقامات اپل تائید کردند آیفون 5 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود و این دوربین توسط شرکت سونی ساخته خواهد شد. شرکت سونی اکنون ساخت دوربین‌های هشت مگاپیکسلی تلفن‌های همراه سونی اریکسون را برعهده دارد و گفته می‌شود قرار است برای ساخت تلفن‌های آیفون 5 با شرکت اپل همکاری کند.

گفته می‌شود آیفون ۵ دارای یک بدنه آلومینیومی است و پردازنده آن نیز جدیدترین پردازنده‌ی دو هسته‌یی اپل یعنی a5 است که در آی‌پد ۲ نیز به کار رفته است.

از دیگر مشخصات ظاهری آیفون ۵ می‌توان به تغییر لوگوی اپل در پشت بدنه این تلفن اشاره کرد.

گزارشات موجود حاکی است که آیفون ۵ با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر چهار اینچی و در سایزهای مختلف عرضه خواهد شد.

آیفون ۴ دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است؛ روزنامه نیویورک تایمز اخیرا گزارش داد که آیفون ۵ در اندازه‌های کوچک‌تر نیز عرضه خواهد شد و هدف از عرضه آن‌ها کاهش قیمت این تلفن هوشمند است.
 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ کیان ]

 

 

هشدار سامسونگ درباره ی خطرات تلویزیون سه بعدی

سامسونگ هشداری را درباره خطر مشاهده تلویزیون سه بعدی منتشر و به سالمندان، کودکان و زنان باردار توصیه کرد به هنگام تماشای این نوع تلویزیون ها احتیاط کنند.

به گزارش ایسنا، بزرگ ترین شرکت الکترونیکی جهان خطرات احتمالی را که این فن آوری برای زنان باردار، سالمندان، کودکان و افراد دارای شرایط پزشکی خاص ایجاد می کند، برجسته ساخت.

این سازنده کره یی که تلویزیون های سه بعدی اش به زودی به بازارهای مختلف وارد می شود، درباره عوارضی هشدار داده که بینندگان این تلویزیون ها ممکن است با آن ها مواجه شوند.

این دستگاه ممکن است حمله صرع به دنبال داشته یا موجب ناراحتی هایی مانند تغییر دید و سرگیجه یا تهوع، دردهای شکمی، تشنج و حرکات بی اختیار مانند پرش چشم یا ماهیچه شود. به کسانی که از خواب محروم شده اند یا الکل نوشیده اند نیز توصیه شده از مشاهده تلویزیون های سه بعدی خودداری کنند.

بزرگی این هشدار ممکن است عرضه تلویزیون سه بعدی را که ازسوی سازندگان و برادکسترها به عنوان آینده تلویزیون توصیف شده، تحت الشعاع قرار دهد.

کاربران برای مشاهده تلویزیون سه بعدی باید از عینک های ویژه ای استفاده کنند که چشم و مغز را با تصاویر زودگذار متوالی که در کسری از ثانیه ظاهر می شوند، بمباران می کند.

با این همه این فن آوری بدن را تحت فشار غیرمعمول قرار می دهد، از این رو سامسونگ به بینندگان توصیه کرده برای جلوگیری از مواجه با عوارض ناشی از آن به طور مرتب در تماشا وقفه ایجاد کنند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:25 ] [ کیان ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام. من کیان تراکمه هستم. من 8 ساله هستم. در یکی از روز های جدید ماه اردیبهشت این وبلاگ را ساختم. سال 1391
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 11858
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1